home
wsparcie
Wsparcie
Intelix
SupportCenter
W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń serwisowych i lepszej pomocy, prowadzimy system biletów wsparcia. Każdemu zgłoszeniu przydzielany jest unikalny numer, dzięki któremu można śledzić postęp w udzielaniu wsparcia oraz odpowiedzi online. Dla Państwa wygody oferujemy pełne archiwum i historię wszystkich zgłoszeń. Aby przesłać numer zgłoszenia, niezbędny jest aktywny adres e-mail.
zgłoszenie
Problem z produktem
Masz problem z produktem? Chcesz zgłosić uwagę/usterkę? Napisz do nas, zostaw kontakt, a na pewno się odezwiemy!
Więcej image/svg+xmlnext
Zapytanie ofertowe
Nie znalazłeś czego szukałeś? Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz oferty na rozwiązania? Napisz do nas, zostaw kontakt, a na pewno się odezwiemy!
Więcej image/svg+xmlnext
Inne zgłoszenie
Nie znalazłeś tematu zgłoszenia w poprzednich kategoriach? Napisz do nas, zostaw kontakt, a na pewno się odezwiemy!
Więcej image/svg+xmlnext
Wybierz
Produkt
Application pack
Biuro obsługi interesanta
Taryfikacja
Urządzenia
Inny
Wersje
Niewspierane
Intelix zastrzega sobie prawo wycofania z serwisowania starszych wersji oprogramowania. W tym przypadku klientom proponujemy upgrade posiadanego systemu do najnowszej wersji. Od dnia 1.01.2016 nie są serwisowane wersje IBB do 4.03.
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym handlowy@intelix.pl w celu zapoznania się z cenami upgrade'u Państwa systemu do najnowszej wersji IBB 5.01.
Pliki
Do Pobrania
Team Viewer Narzędzie do współpracy zdalnej oraz współdzielenia ekranu, które może posłużyć jako kanał komunikacjyjny w celach zdalnych prac serwisowych naszej firmy. Kliknij, aby pobrać
Procedura Serwisowa Opis poszczególnych etapów naszych postępowań serwisowych, według których będą obsługiwane Państwa zgłoszenia. Kliknij, aby pobrać