Aplikacja Wirtualne Biuro
Obsługi Interesanta

Wszystkie kanały kontaktu
w jednym miejscu

Uporządkowana i elastyczna obsługa to mniejszy stres dla pracownika i większa przejrzystość dla interesanta.

Popraw jakość obsługi interesanta
Schemat Jedna Kolejka - składający się z 4 modułów: BOT, Czat na stronie, Obsługa telefoniczna oraz obsługa osobista

Infolinia telefoniczna

Za pośrednictwem telefonu załatwia się obecnie około 70% spraw związanych z obsługą klienta. Aby móc sobie sprawnie poradzić z dużą ilością połączeń potrzebne są odpowiednie narzędzia, które ułatwią organizację i kontrolę pracy infolinii.

Obsługa osobista

Jeśli sprawa wymaga osobistej wizyty lub klient preferuje taką formę kontaktu, nasze rozwiązanie pozwoli na sprawną
i przejrzystą obsługę takiego klienta.

Czat na żywo
(na stronie www)

Strony internetowe w formie statycznego zestawu informacji odchodzą do lamusa. Użytkownicy oczekują interakcji z naszej strony. Czat za żywo pozwala na rozmowę interesanta
z konsultantem w czasie rzeczywistym.

Wirtualny Asystent (Czatbot)

Analiza trendów i możliwości jakie daje nam sztuczna inteligencja wskazuje, że przyszłością w zakresie obsługi klienta są zasilani w wiedzę asystenci, pomocnicy (boty). Boty powinne być wykorzystywane wszędzie tam, gdzie klient może obsłużyć się samodzielnie.

Poznaj dostępne pakiety

Infolinia
Telefoniczna

Obsługa
osobista

Jedna
kolejka

Jeden numer telefonu

Drzewo wyboru sprawy i komunikaty

Kolejkowanie oczekujących połączeń

Wirtualny Agent (automatyczne
informowanie o sprawie)

Infokiosk

Wyświetlacze dla poczekalni

Wyświetlacze dla stanowisk

Raporty i Analizy

Opcja
Opcja
Opcja

Czat na stronie

Opcja
Opcja
Opcja

BOT (Wirtualny Asystent)

Opcja
Opcja

Rezerwacja Wizyt

Sprawdź demo

Poznaj nasze produkty bliżej

Umów prezentację