Czas to pieniądz, zmarnowany czas w kolejce to stres, niepotrzebne emocje. Są też sprawy, których nie załatwimy bez wcześniejszego umówienia się. Rezerwacja wizyty przez formularz na stronie internetowej lub podczas rozmowy telefonicznej pozwala na wygenerowanie dla klienta potwierdzenia rezerwacji, które otrzymuje na swój adres mail lub smsem.
Dostarczamy gotowe formularze rezerwacji i implementujemy je na stronie internetowej.
Indywidualne ustalane z klientem określanie limitów
i warunków rezerwacji.
Zarządzanie parametrami rezerwacji. Dodawanie do formularza etapów
i dowolnych pół.
Dodawanie pracowników do systemu
i przypisywanie im konkretnych usług. Każdy z pracowników będzie posiadać własne konto, na którym zobaczy rezerwacje i będzie mógł nimi zarządzać.
Mechanizm powiadomień, który wysyła potwierdzenia rezerwacji do klientów wraz z możliwością anulowania wizyty lub zmiany jej terminu.
System w czytelny sposób prezentuje rezerwacje na kolejne dni. Podgląd rozkładu rezerwacji i możliwość ich drukowania.
Dedykowany moduł raportów daje możliwość wygenerowania raportów rezerwacji.
W zależności o specyfiki istnieje możliwość wyboru procesu akceptacji rezerwacji.
Aby zapewnić i utrzymać wysoką jakość obsługi klienta dobrze mieć dostęp do danych. Raporty obsługi klienta umożliwiają podejmowanie bardziej świadomych decyzji na podstawie dokładnych danych, a nie na podstawie domysłów. Raporty i analizy to zestaw kompletnych informacji o obsłudze klienta.
Analiza obsługi to zestaw danych o całodniowej aktywności pokazujący ilość wszystkich obsłużonych klientów każdego dnia, maksymalne, minimalne, średnie czasy oczekiwania, jak również ilość obsłużonych i nieobsłużonych klientów.
Analiza ruchu pokazuje wielkość ruchu klientów w ciągu roku, tydzień po tygodniu. Identyfikuje okresy największego natężenia, pozwala efektywnie planować zapotrzebowanie kadrowe.
Analiza pracowników mierzy wydajność pracowników w zakresie obsługi klienta: ilu klientów obsłużył pracownik każdego dnia wraz z całkowitym i średnim czasem przypadającym na jednego klienta.
Obsługa interesanta to ukazanie jak w danym zakresie czasu wyglądały statystyki poszczególnych kanałów obsługi klient – ile odebrano telefonów, ilu obsłużono klientów na miejscu, ile osób korzystało z usług Wirtualnego Asystenta oraz Czatu na żywo.
Wybory interesantów to analiza tego w jakich sprawach klient kontaktował się z obsługą.
Rezerwacje wizyt ukazuje nam statystyki umawianych wizyt wraz z informacją czy wizyta była umawiana samodzielnie czy też z pomocą pracowników obsługi.