Uporządkowana i elastyczna obsługa to mniejszy stres dla pracownika i większa przejrzystość dla interesanta.
Za pośrednictwem telefonu załatwia się obecnie około 70% spraw związanych z obsługą klienta. Aby móc sobie sprawnie poradzić z dużą ilością połączeń potrzebne są odpowiednie narzędzia, które ułatwią organizację i kontrolę pracy infolinii.
Jeśli sprawa wymaga osobistej wizyty lub klient preferuje taką formę kontaktu, nasze rozwiązanie pozwoli na sprawną
i przejrzystą obsługę takiego klienta.
Strony internetowe w formie statycznego zestawu informacji odchodzą do lamusa. Użytkownicy oczekują interakcji z naszej strony. Czat za żywo pozwala na rozmowę interesanta
z konsultantem w czasie rzeczywistym.
Analiza trendów i możliwości jakie daje nam sztuczna inteligencja wskazuje, że przyszłością w zakresie obsługi klienta są zasilani w wiedzę asystenci, pomocnicy (boty). Boty powinne być wykorzystywane wszędzie tam, gdzie klient może obsłużyć się samodzielnie.