Jeśli sprawa wymaga osobistej wizyty lub klient preferuje taką formę kontaktu, nasze rozwiązanie pozwoli na sprawną i przejrzystą obsługę takiego klienta.
Urządzenie, na którym klient wybiera interesujący go temat sprawy poprzez menu na dotykowym wyświetlaczu lub poprzez sczytanie kodu QR za pomocą wbudowanego czytnika kodów (wtedy, kiedy wcześniej umówił sobie termin wizyty).
Na podstawie wybranego tematu urządzenie drukuje bilet
i umiejscawia klienta w kolejce. Urządzenie może wspierać również obsługę osób niepełnosprawnych. Dzięki opcjonalnemu wyposażeniu w kamerę i mikrofon, urządzenie będzie w stanie wykryć obecność osoby w zasięgu kamery i zainicjować kontakt uruchamiając konwersację.
Kiedy klient odbierze swój bilet z numerem, kieruje się do poczekalni punktu obsługi. W poczekalni tej znajduje się wyświetlacz, który w czytelny sposób pokazują zestaw informacji, które pozwolą spokojnie oczekiwać na swoją kolej. Na wyświetlaczu klient widzi następujące informacje: widzi całą kolejkę oczekujących, widzi swój bilet w tej kolejce, widzi też wszystkie stanowiska obsługi wraz z aktualnie obsługiwanymi biletami. W momencie, kiedy przychodzi kolej na obsługę jego biletu system przywołuje go za pomocą informacji przedstawianych na wyświetlaczu – graficznie oraz głosowo.
Przywołany klienta dostaje informację, do którego stanowiska ma się kierować. Wyświetlacze stanowiskowe instalowane są nad takimi stanowiskami dzięki czemu klient wezwany dokładnie wie, dokąd musi się udać. Wyświetlacz taki pokazuje numer wywołanego biletu oraz numer stanowiska.