W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń serwisowych i lepszej pomocy, prowadzimy system biletów wsparcia. Każdemu zgłoszeniu przydzielany jest unikalny numer, dzięki któremu można śledzić postęp w udzielaniu wsparcia oraz odpowiedzi online. Dla Państwa wygody oferujemy pełne archiwum
i historię wszystkich zgłoszeń. Aby przesłać numer zgłoszenia, niezbędny jest aktywny adres e-mail.
Intelix zastrzega sobie prawo wycofania z serwisowania starszych wersji oprogramowania.
W tym przypadku klientom proponujemy upgrade posiadanego systemu do najnowszej wersji.
Od dnia 01.05.2023 nie są serwisowane wersje IBB do 5.X. Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym pod adresem email: handlowy@intelix.pl w celu zapoznania się z cenami upgrade'u Państwa systemu do najnowszej wersji IBB 7.01.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae neque mollis, elementum purus non, egestas mauris. Morbi sodales auctor erat et euismod. Vestibulum nec ultricies odio, sed venenatis lectus. Nunc sodales leo blandit nulla suscipit, nec ornare purus sodales. Aliquam gravida congue lectus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae neque mollis, elementum purus non, egestas mauris. Morbi sodales auctor erat et euismod. Vestibulum nec ultricies odio, sed venenatis lectus. Nunc sodales leo blandit nulla suscipit, nec ornare purus sodales. Aliquam gravida congue lectus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae neque mollis, elementum purus non, egestas mauris. Morbi sodales auctor erat et euismod. Vestibulum nec ultricies odio, sed venenatis lectus. Nunc sodales leo blandit nulla suscipit, nec ornare purus sodales. Aliquam gravida congue lectus.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae neque mollis, elementum purus non, egestas mauris. Morbi sodales auctor erat et euismod. Vestibulum nec ultricies odio, sed venenatis lectus. Nunc sodales leo blandit nulla suscipit, nec ornare purus sodales. Aliquam gravida congue lectus.
Narzędzie do współpracy zdalnej oraz współdzielenia ekranu, które może posłużyć jako kanał komunikacji w celach zdalnych prac serwisowych naszej firmy.
Opis poszczególnych etapów naszych postępowań serwisowych, według których będą obsługiwane Państwa zgłoszenia.